revize zarizeni

pátek, 19. října 2012, 10:59

Prosim vas zajimalo by mne jak casto se musi chodit na technicke prohlidky a do jakeho zarizeni.Dekuji Vasek

Komentáře k článku

Komentář odešlete stisknutím tlačítka <enter>.
Jan
Jan

Dobrý den, chci se zeptat, kde v okolí Havířova můžu nechat udělat na své Octavii G-tech revizi cng nádrže? Když jsem hledal na googlu tak jsem našel různé servisy, ale nikde nedělají cng, jen lpg. A STK to taky nedělá. Tak jestli někdo ví kde, budu rád za radu. Děkuji a všem přeji hodně šťastných kilometrů.

středa, 22. března 2023, 15:15
Takjak
Takjak

Zajímala by mě praktická stránka věci: Co vše se skrývá pod pojmem revize v případě 1. revize u vozu s továrně zabudovaným CNG - (např. u Gtec, TGI)? Pokud vozidlo nemá přílohu k TP, což je případ právě továrně zabudovaného CNG, tak musí revizní technik vystavit revizní protokol a do něj bude rozepisovat jednotlivé komponenty (jaké?) a opisovat z komponentů údaje do protokolu úplně stejným způsobem jako u auta s přestavbou na LPG? No to snad ne? A ještě kolik ta sranda u 1. revize stojí?

čtvrtek, 26. července 2018, 22:56
Jaroslav
Jaroslav

Dobrý den, mám dotaz na interval revize cng. Vlastním opel zafira r.v.2005 s originální vestavbou cng. Musím chodit na revizi každý rok, jak mi tvrdí na servisním středisku v Kuníně, nebo co 2 roky, jak jsem se zde dočetl. Děkuji za odpověď.

úterý, 10. února 2015, 22:52
Anonym
Anonym

Dobrý den, pokud dobře rozumím, tak a) na technickou budu chidit s orig. vozidlem od výrobce klasicky v intervalech 4+2 a vždy musím s sebou přinést revizi CNG systému a b) musím dodržovat předpisy výrobce, viz výše příklad Passatu. Každý rok tedy s orig. vozem na revizi CNG systému nemusím. Revize, kterou se budu prokazovat na STK, však nesmí být starší jednoho roku, ano? Děkuji.

úterý, 2. dubna 2013, 13:49
Anonym
Anonym

Dobrý den,

úterý, 2. dubna 2013, 13:42
Anonym
Anonym

po skonceni zivotnosti tlakovych nadrzi je potrebna len nova tlakova skuska a mozu byt v pouzivani dalej.

neděle, 2. prosince 2012, 21:22
CNG Plus
CNG Plus

U originálních vozidel je revize plynového systému daná výrobcem a zpravidla kopíruje četnost STK. Např. u vozu VW Passat je v servisní knížce předepsaná kontrola těsnosti po 3 letech a další po 2 letech. Tudíž je shodný s STK. Je možné, že u vozidel, která jsou přestavěná, výrobci systému CNG předepisují kontrolu po 1 roce, ale u originálních vozidel je nutné dodržovat pokyny výrobce. Revize CNG systému bude potřeba pro STK a provádí ji firmy zabývající se přestavbami na CNG. Platí jeden rok. Dále je jen omezující životnost tlakových lahví, která je uvedena na lahvích, zpravidla je to 20 let.

středa, 24. října 2012, 13:23