Aditiva

pátek, 29. března 2013, 12:25

Dobrý den. Začal jsem se vážně zajímat o pořízení nového auta na CNG. Při pročítání různých diskuzních příspěvků jsem také narazil na problém motorů s velkou teplotou spalin z LPG a CNG provozem. Doporučuje se přídavné vstřikování aditiva, které chrání hlavně ventily a hlavu válců. Můj dotaz je, zda-li mají již vozy s továrním CNG zabudované tyto vstřikovače, nebo se musejí pro prevenci dodělat individuálně? Nevím, jestli prodejci těchto vozů takovéto důležité informace vůbec poskytují? Budu to teprve zjišt´ovat. Děkuji.

Komentáře k článku

Komentář odešlete stisknutím tlačítka <enter>.
Tomáš Comáš
Tomáš Comáš

Nemusí ... ale ... doporučili by ste přidávat aditiva u netovárně provedených úprav ? Tím se určitě nic nezkazí,jestli se nepletu :)

čtvrtek, 19. prosince 2013, 10:15
CNG Plus
CNG Plus

U netovárně provedených úprav se nemusí používat aditiva, ale přestavba nikdy není zcela optimální pro vozidlo, jako u originálně upravených vozů. Ty mají dělány úpravy, jako jsou výměny hlav válců pro odolnost vysším teplotám, změna katalyzátoru odpovídající vysšímu obsahu vodní páry ve spalinách a změna kompresního poměru.

čtvrtek, 19. prosince 2013, 09:23
Tomáš Comáš
Tomáš Comáš

Dobrý den ... A jak je to prosím Vás s dodatečně domonotovaným zařízením cng ... Taky se nemusí používat aditiva ?

čtvrtek, 19. prosince 2013, 02:09
CNG Plus
CNG Plus

U LPG se řeší problém s vysokou teplotou aditivy či přístřikem benzínu. U CNG se žádná aditiva či přístřik neprovádí, vyšším teplotám se u originálně vyrobených vozidel uzpůsobuje materiál hlav válců. Tím je CNG ve výhodě u moderních přeplňovaných motorů oproti LPG.

pátek, 29. března 2013, 18:32