90% CNG
středa, 19. června 2019, 11:26
Dobrý den, mám dotaz, mám neustálý problém, že každou chvíli nemám 100%CNG i přesto, že na stanicích kde tankuji, vždy bylo. Někdy ještě skočí na 100%CNG ale většinou ne. Celkem spojené s tím je rozsvicování vrtulníku u škodovky. vtipné mi přišlo, že po dvouch smazání hlášek, cng bylo zase 100% a vrtulníček se půl roku nerozsvítil, nyní opět svítí a většinou CNG 90%. možná i větší spotřeba o trochu. Prosím umí někdo poradit, co je špatně nebo co mám dělat??? nebo kde je dobrý servis na CNG mezi Příbramí a Praha?
Komentáře k článku
S rozsvíceným vrtulníkem jsem se už sžil. Dříve nebo později se po smazání zase rozsvítí. Za tím na to nikdo v servisech nepřišel. Vzhledem k tomu, že motor má mírně vyšší spotřebu, někdy trošku pocukává, tak si myslím, že problém je ve vyhodnocování kvality CNG. Řídící jednotka tak obohatí směs. Asi by bylo nejlepší nastavit do řídící jednotky natvrdo 100%.
Mám obdobný problém. Rozsvícený vrtulník, zvýšená spotřeba, cukánï. Po opakovaném mazání hlášení ve čtvrtek servis, v pátek telefonát ze servisu že jsou svíčky něčím zanesené. Ještě údajně takové znečištění neviděl. Po odstranění je všechno v pořádku. Ještě si ho nechává do pondělí na prověření. Svíčky mají 5 000km. Předchozí měly přes 70 000. Ještě dám vědět.
Stejný problém. Zvýšená spotřeba o 1,5 kg/km. Neutrál cuka při CNG. V servisu vymazali chybu a doporučili ujet minimálně 50 km na benzín. Opakovat to alespoň po třech dotankovani CNG. Prý to zmizí. Bohužel ne. Jakou máte diagnostiku? Díky
Mám stejný problém, cca během roku a půl jsem vždy na diagnostice vymazal kontrolku vrtulníku a vše bylo OK, teď jsem nějákou dobu jezdil pouze na benzín a kontrolka se znovu rozsvítila. Následně jsem natankoval i CNG a nyní každé ráno, nejde nastartovat auto, chytne to až na druhý pokus,ale na benzín nikoliv na CNG. Spotřeba je vyšší, auto občas cuká. Objednám se do servisu a myslím si, že se budou muset vyměnit obě dvě lampda sondy, které u CNG dříve odcházejí.
Mám stejný problém, cca během roku a půl jsem vždy na diagnostice vymazal kontrolku vrtulníku a vše bylo OK, teď jsem nějákou dobu jezdil pouze na benzín a kontrolka se znovu rozsvítila. Následně jsem natankoval i CNG a nyní každé ráno, nejde nastartovat auto, chytne to až na druhý pokus,ale na benzín nikoliv na CNG. Spotřeba je vyšší, auto občas cuká. Objednám se do servisu a myslím si, že se budou muset vyměnit obě dvě lampda sondy, které u CNG dříve odcházejí.
Momentálně to došlo do té míry, že se mi po nastartování dokonce automaticky přepne provoz z CNG na benzín, ačkoli plynu je v nádrži dostatek. Napadla mě tak otázka, zda problém není ve kvalitě paliva, nýbrž v jeho vyhodnocení počítačem. Jinými slovy palivo je dost možná všude v pořádku, ale vlivem opotřebované lamda sondy ho počítač vyhodnocuje jako nekvalitní.
Auto mám velmi krátce, avšak trápí met stejný problém. A stejně tak jako vy jsem problém hledal ve kvalitě paliva a následném rozsvícení kontrolky systému výfukových plynů.
Tohle by mě také zajímalo, mám podobný problém, záleží na čerpací stanici, někde je tankování s kvalitou na 100%, jinde jen na 80% a tím i vyšší spotřeba. Nevím, co tomu říká motor. Kdo zná prosím odpověď ???