CNG+Extrémní dlouhodobý test Octavie G-TEC
 

Extrémní dlouhodobý test Octavie G-TEC

 
27950932_10215618031427988_1662119068_o
 
27781613_10215618033228033_1071235593_n27787196_10215618033268034_967299542_o27846094_10215618033188032_91047370_o27906586_10215618032868024_1176139460_o
 
 

Pohon na CNG, tedy stlačený zemní plyn, se u nás těší velké oblibě, zvláště pak pod kapotou domácích octavií, kterou si ve verzi G-TEC často pořizují firmy i rodiny. Zároveň ale kritici tohoto pohonu poukazují na možné problémy se spolehlivostí a dokonce i bezpečností, protože nedávno bylo několik případů, kdy u cca 10 let starých volkswagenů na CNG explodovaly nádrže.

S pohonem na CNG mám hodně zkušeností jak z novinářských testů, tak i z rekordních jízd (Octavia G-TEC 1 700 km bez tankování a Volkswagen Caddy TGI 784 km na nádrž CNG) a považuju ho za pohon nejen blízké budoucnosti, ale už současnosti. Nechci ale zavírat oči ani před kritikou a možnými problémy. Jezdit s Octavií G-TEC jako řidič taxi ve flotile Green Prague byla ideální příležitost najet hodně kilometrů v extrémních podmínkách městského provozu. Už mám najeto přes 86 tisíc km, ale to je teprve začátek. Pokud vás Octavia G-TEC zajímá, můžete se podívat na první reportáž, kde se dozvíte i jaké jiné problémy, kromě explozí nádrží, s sebou může pohon na CNG nést. A pokud budete sledovat Youtube kanál Magazín USPORNE.info, neuniknou vám další reportáže, které budou přibývat, pokud Octavia G-TEC extrémní test vydrží.

Shrnutí dosavadního průběhu extrémního testu Octavie G-TEC, tedy na CNG

Aktuálně má zelená Škoda Octavia G-TEC najeto přes 86 tisíc kilometrů, většinu po Praze a z toho velká část po „kočičích hlavách“, přes tramvajové koleje, zpomalovací prahy a s plně zatíženým autem, což prověří podvozek. Palivovým systémem zase prošlo více než 3 a půl tuny CNG při téměř 350 tankováních. Spotřeba paliva je ale vyhodnocena „jen“ za prvních cca 57 tisíc km, protože od té doby jsem netankoval plnou nádrž benzínu, aby zbytečně nestárl v nádrži, když téměř není potřeba. Údaje za servis pak jsou vztažené k cca 77 tisícům kilometrů, kdy proběhla zatím poslední výměna oleje.

Zdroj: Usporne.info

 

Komentáře k článku

Jarek
Jarek

Dobrý den, jak je to prosím s výdrží vstřiků (které jsou asi více namáhané než u čistého benzínu)?

sobota, 2. června 2018, 15:11
 
Jiří
Jiří

Mail odeslán.

čtvrtek, 22. března 2018, 16:59
 
CNG Plus
CNG Plus

Jiří, můžete se nám prosím ozvat na info@cngplus.cz - zajímalo by nás udělat z toho nějaký článek. Díky

úterý, 6. března 2018, 12:24
 
Jiří
Jiří

Škoda Octavia 1.4 G-TEC... Máme jednu co má již přes 350.000 km najetých a stále plně funkční. To je teprve test ;-)

úterý, 6. března 2018, 08:53
 
 
Komentář odešlete stisknutím tlačítka <enter>.
 

Facebook komentáře

 
 
 

Bonett


Nabídka vozů

 
 

VW Golf 1.4 TGI Sports Combi...

Uvedení do provozu: 02/2015

Cena: 458 590 Kč

 

 

facebook

 

Poslední hodnocené stanice

Plzeň - Domažlická ul.Plzeň - Domažlická ul.20.11.2018
     
 
Náchod - BonettNáchod - Bonett28.10.2018