redukce italský závít-ngv1 a tankování u Benziny

čtvrtek, 8. ledna 2015, 10:00

Na CNG jezdím od r. 2008. Vždy se jednalo o auta dovezená z It., tj. používám redukci NGV1-italský závit. Nikdy jsem s ní neměl problém. Při pokusech tankování u Benziny, která používá nějaký nový typ stojanů i plnících koncovek mi plyn uchází po připojení pryč. To tak, že musím tankování okamžitě přerušit. Stalo se mi to dvakrát. Poprvé mi obsluha nevěřila. Koncovku jsme připojili a generálský efekt se dostavil - plnění proběhlo. Dnes však stejný problém. V plynárně, kde mají starší typ stojanu jsem normálně natankoval. Nesetkal se někdo s něčím podobným? Děkuji.

Komentáře k článku

Komentář odešlete stisknutím tlačítka <enter>.
Tomáš Hanzl
Tomáš Hanzl

Doporučuji vyměnit komplet plnící ventil za NGV1. Mimo jině s ním natankujete bez problémů na 99% čerpacích stanic v Itálii, bez potíží potom v Rakousku, SRN, Francii apod.

pátek, 9. ledna 2015, 11:31